Business class


Całkiem niedawno z ust jednej telewizyjnej stylistki usłyszałam słowa, że dobieranie torebki do butów czy butów do torebki jest już dawno passe. Oczywiście chodzi o kolorystyczne dobieranie, czyli torebka i buty w tym samym kolorze. Krótko rzecz ujmując ten sam kolor torebki i butów to straszne faux pas. Dla mnie i tak nie ma to żadnego znaczenia, bo nie zależy mi na wpisywaniu się w trendy. Ja osobiście uwielbiam, gdy wszystko ma swoje miejsce w stylizacji i pasuje do siebie kolorystycznie. Przez całe liceum regularnie wszyscy zwracali uwagę na to, że kolor mojej szminki zawsze idealnie pasował do stylizacji. Uwielbiam, gdy dodatki w stylizacji łączą się w jedną kolorystyczną całość i nie zważając na modę chyba już zawsze będę tak je dopasowywać.

A wy dobieracie torebkę pod kolor butów (i na odwrót) czy uważacie, że to faux pas?


Bluzka - Zara
Spodenki - Zara
Torebka - Bershka
Sandałki - Stradivarius
Okulary - Reserved

10 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka jest cudowna! Nowa kolekcja? Można wiedzieć ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nowa kolekcja. Z tego co pamiętam kosztowała 89zł ;)

      Usuń
  3. Moim zdaniem fajne jest takie zgranie kolorystyczne. Sama zawsze starałam się tak ubierać, by poszczególne elementy pasowały do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest cudowna, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie, ta bluzka jest genialna!:)
    Lubię gdy wszystko w stylizacji jest dopasowane, więc gdy już muszę mieć ze sobą torebkę, to staram się ją dobrać do butów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie kolorowe wyróżniające się akcenty - super :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie kolorowe wyróżniające się akcenty - super :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja bardzo mi się podoba.
    Rewelacyjne dodatki :)

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja! Buty mają cudowny kolo:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń