On the beach


Przez 5 lat istnienia mojego bloga pojawiła się na nim dokładnie jedna sesja na plaży jakieś 3 lata temu. Biorąc pod uwagę fakt, że mieszkam w Trójmieście od urodzenia, nie jest to dobry wynik. Zadowalającym wynikiem nie można też nazwać liczby, która określałaby moje wizyty na plaży w celach odpoczynkowych. Brak czasu powodował, że bardzo rzadko odwiedzałam Sopocką czy Gdyńską plażę. Postanowiłam jednak to zmienić i dzisiaj zafundować Wam sesję w plażowej scenerii na tle Zatoki Sztuki.

Sukienka - Reserved 
Szpilki - Deichmann
Okulary - Reserved

10 komentarzy:

  1. nie sądziłabym, że pomarańcz z granatem będą tak super razem wyglądać :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No co Ty :O
    ja to bym pewnie co drugi dzień tam bywała, bo nad morze muszę pół Polski przejechać, ale gdy już tam jestem, to celebruję te chwile na maxa ! :) hehe

    przepiękna sukienka i super kontrastujące z nią szpiluchny ajćććć super <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja
    Wyglądasz w niej olśniewająco
    pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. So beautiful shooting. Love your dress and your amazing pumps!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Fall/Winter Campaigns 2017 part 1

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this beachy shoot! The dress looks fabulous on you!

    xx,
    Meredith
    LATEST POST | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne szpileczki, szkoda że stara kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń