Co robić, jak nie wiesz, co chcesz w życiu robić?


Witajcie!

 Dzisiaj o tym co robić, jak nie wiesz, co chcesz w życiu robić.

Znalezienie odpowiedzi na pytanie -  Co chcesz w życiu robić? Na czym chcesz zarabiać pieniądze? To niczym znalezienie lekarstwa na raka. Zbyt górnolotne? Może i tak. Jednak to co trapi większość młodych ludzi to fakt, że nie posiadają oni pasji, przez co nie wiedzą co chcą w życiu robić.

Tylko, czy naprawdę Twoja praca, musi być Twoją pasją?

 Musisz ją niebywale kochać? 
Czy jak nie masz pasji, to jesteś na straconej pozycji? 
Jak znaleźć nasz przyszły zawód? 
O tym wszystkim w najnowszym filmie.


 




26 komentarzy:

  1. Ja mam ten problem, że mam wiele pasji i nie starcza mi na wszystkie czasu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że lepiej być słabym analitykiem finansowym i zarabiać tyle co analityk finansowy a po godzinach grać na gitarze, niż świetnym gitarzystą nie zarabiającym nic :D
    Całuski, zapraszam na moją modową stronę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tyle pasji, że brakuje mi na nie czasu i to też jest spory problem, gdyż doby nie rozciągnę :/
    Już się zabieram za oglądanie filmiku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie rzucę swoich pasji, ale mam ich coraz więcej. Muzyka, teraz teatr i pisanie... Ech, jestem osobą bardziej uduchowioną...
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój najnowszy blog modowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najgorzej to jest wziąć sobie na głowę o wiele więcej, niż jesteśmy w stanie zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy coś nowego od Ciebie się pojawi? Czy projekt zarzucony?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak wziąć i zniknąć...

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudna sprawa, coś o tym wiem. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Halo no KOchana i kaj ty znikłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajnie, ale szkoda, że nic się na blogu już nie pojawia :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy zamierza Pani do nas wrócić?? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekamy na nowości! Już tyle czasu minęło...

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy ciągle na nowości!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moją pasją zawsze była elektronika i telewizja, teraz pracuję w branży telekomunikacyjnej i każdy dzień w pracy to satysfakcja z tego co robię.

    OdpowiedzUsuń